3 Juli.

Tiden går......och går
 
Ja man har bara en dag kvar denna veckan, extra lördag.
Sen jobbar man endast 1 vecka till, avslutar med helg jobb sen är det semester!
ska iaf bli skönt att vara ledig, men känner att jag verkligen måste hitta på något för att inte bli rastlös, vad är det för mening att ha semester om man inte hittar på saker, när man väl kan lixom, hade vatt nice och tagi ett lång weekend till Barcelona eller något, men får se, spara spara, vill ju resa så mycket :P
 
Har lagt mycket tid på träning nu, känner att jag kommit igång igen, mycket hemma och powerwalks och spring rundor i skogen, är väldigt härligt:) väntar bara på att syrran ska komma hem så vikan dra ut i kväll sen :D
 
 
 
 
 
Här är lite bilder ifrån min midsommar :)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

zarahkay.blogg.se

Mode. Musik. Familj. Mitt Liv.

RSS 2.0