11 April

oj oj oj vad tiden går fort, våren är här! härligt!
Det är mycket planering just nu, äntligen har vi fått in alla uppgifter kring våra gäster till bröllopet, alla bokningar och specialkost m.m är inskickat till vår bröllopskoordinator på YSB.
Mina tärnor har varit inne och testat sina klänningar som har kommit, tyvärr kunde jag inte vara med då jag jobbade men fick se många fina bilder!:) Fick även veta att min brudklänning också är på gång snart!! så spännande!! :)
I helgen var jag och min blivande man nere på Ystad Saltsjöbad för att prova ut olika kombinationer till vår bröllops meny. Alltså det var helt undebart och häftigt!
Vi fick prova olika champagner med tillhörande snittar, olika vita och röda viner tillhörande förrätt, varmrätt och dessert, även söta dessert viner. Vi provade även olika kombinationer till vår bröllops tårta, åh så himelskt goda smaker det var, men vi valde verkligen rätt, det kommer bli en underbar böllopstårta!
Nu ska vi bara sitta ner och tillsammans och bestämma oss för vilken kombination av meny vi väljer som vår bröllops meny. Var så mycket gott så är lite svårt att bestämma sig, vi var inte tvugna att välja av just det vi fick testa utan ville vi välja något annat eller komma med egna förslag fick vi göra det, dem är så profetionella och behandlar verkligen en på bästa sätt. Vi kände oss så himla speciella och var så nöjda när vi åkte hem.
Känns som att checklistan bockas av flitigt just nu. 
Nästa möte är den 5 maj, då vi ska träffa vår florist och vår fotograf, efter det blir det nog en sista vända ner för att ha möte med vår vigselförrättare men vi har inget datum bokat än.
Haha vi satt och diskuterade våra namn i helgen och jag kommer ju att byta namn till min sambos efternamn, men just i helgen när vi insåg att det endast är 4 och en halv månad kvar till själva bröllopet kom vi på att snart kan vi skicka in vår hindersprövning och namnbytes information. Känns så konstigt att man helt plötsligt ska byta efternamn när hela min identitet hör kring det namnet jag har just nu och haft hela mitt liv, är nästan skrämmande haha. I stunden bara sköljde det över mig hur seriöst det är just nu. All planering började liksom för 1,5 år sen om inte mer och då bara rullade allt på, man kände bara att oj vad lång tid det är kvar. Men nu är det verkligen nära! iiihhh! Blir helt knäsvag när jag tänker på det.
 
Bjuder på en del bilder ifrån helgen.
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

zarahkay.blogg.se

Mode. Musik. Familj. Mitt Liv.

RSS 2.0