26 september

Oj oj oj, vilken härlig tid vi har haft den senaste månaden! Njuter till fullo av att vara nygifta! <3

Vi är så lyckliga och glada över att vi fick dela den bästa helgen i våra liv med vår underbara familj och härliga vänner!

Fredagen 25/8-2017

Helgen började hemma hos oss. Efter 1 vecka av packning och bara massa mys (då vi hade en vecka semester ihop innan) så var det fredag morgon 25/8-17, förberedde allt inför avfärd, men innan vi åkte hade jag en överraskning för min blivande man!
Innan vi åkte gav vi varandra våra förlovningsringar igen då de varit inlämnade på putsning inför bröllopet.

Mina två systrar var med och älsklings bästa vän och marskalk. Vi hade förberett med champagne och snittar som vi skulle njuta av innan vi åkte (trodde Sebbe iaf) men det ringde på dörren vid kl. 9.15. En förvånad Sebbe öppnar dörren och där står en man kostym och undrar om det är någon som ska åka ner till Ystad :)
Sebbe fattar fortfarande inget men vi gör oss klara och går ner tillsammans. Vår bil står på innergården och han förstår inte riktigt varför vi går till framsidan, han får hålla för ögonen innan vi kommer runt hörnet där han får sin överraskning. Mina föräldrar står och väntar för att se hans reaktion! Där står nämligen vår ride till Ystad Saltsjöbad, en hummer limousine! 
Oj vad överraskad och glad han blev min man!<3

Vi börjar vår resa med stil och underbara människor! Var så himla kul!! Champagnen flödade och tiden ner gick alldeles för fort ;) 
Väl nere möttes vi av familj, vår bröllopskoordinator och personal på hotellet! 
Först var det möte som gällde för att kolla av allt det sista inför bröllopet på lördagen, efter det fick vi nycklarna till rummet, där hade både Ystad Saltsjöbad och min familj fixat en överraskning i vår svit!
En fin handduks svan med rosor och tryffel (från ysb) sedan badrockat, handdukar, badlakan och champagneglas med gravering på! (Från min fina familj) på allt stod det Mr Zak och Mrs Zak på!:) så himla fint<3
Efter detta var det dags att göra sig iordning för kvällen då vi skulle ha middag vid 18.30 med alla gäster som redan kommit på fredagen, blev 40 gäster!<3

Vi mötte upp och välkomnade alla gäster vid restaurangen och njöt sedan av en riktigt god middag och härlig kväll! 
Strax innan 21.00 var det dags för mig, min blivande man och ett gäng nära vänner som bodde på hotellet att avlägsna oss då jag och Sebbe bokat tak terassen med jacuzzi, bastu och underbar utsikt för att njuta lite innan det var dags för sängen. Vi hade beställt upp champagne, öl, alkoholfritt och massa snax som vi bjöd på och alla njöt av en perfelt kväll! <3

Känns som att allt var igår! Vill göra om det igen!!<3




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

zarahkay.blogg.se

Mode. Musik. Familj. Mitt Liv.

RSS 2.0