Planering Från Sängen.

Yes precis som rubiken lyder så sitter jag just nu i sängen och planerar kring bröllopet. Känns som slutspurten nu och allt ska vara fixat och klart snart.
Det mesta är redo men jag e nog lite av ett kontrollfreak så måste lite då och då gå igenom allt så vi inte glömmer något. Som nu till helgen när älskling kommer hem måste vi in på vår hemsida och fixa det sista, den ligger ju redan ute för gästerna men vi uppdaterar den med info under tidens gång då det tillkommer lite saker då och då.
På fredag ska jag också in igen för att prova min klänning, den har ju varit uppsydd ett tag nu men vi måste sy in den en del nu och lägga till lite fler detaljer som jag vill ha och så ska jag testa lite slöja och annat, denna gången ska jag även ha med mig skorna som jag ska ha på mig på bröllopet så vi kan se hur lång klänningen blir, ev. får vi sy upp den en del. Jag har ju äntligen bestämt mig för vilka skor jag ska ha, Jah!! hehe hejja mig.
 
Har just nu semester, min första vecka bara, lite trist dock då det känns som att det typ bara är jag i hela världen som har det  nu haha. Min familj har inte förrän senare och min sambo skulle haft exakt samma semester som jag men det blev ju tyvärr inte så sen. men vi har ju ledigt ihop innan, under och efter bröllopet :) sen får vi se om vi hittar oss en bröllopsresa, vi har inget planerat än då vi fortfarande är väldigt nervösa över att flyga/resa. Konstigt för vi älskar verkligen att resa men ibland tar rädslan över, så vi får se efter bröllopet när allt har lagt sig hur det blir. går alltid att boka efter sen:)
 
Så har alla haft en bra midsommar? vi hade en helt perfekt midsommar helg! Smygstartade lite redan på torsdagkvällen då jag och min sambo tillsammans med två vänner gick ut och åt och drack drinkar på pinchos, skålade för en hel del! jag gick på semester, älskling fick en super bonus! och våra vänner har fått klarteken för sitt nybygda hus så dem kan börja flytta in! allt är så spännande:)
Var en mycket fin kväll så tog en härlig promenad i slottsparken på kvällen innan vi åkte hem, var toppen.
Fredagen städade vi först på dagen hehe, sen på em. kring 14.00 mötte vi upp en massa vänner nere i parken för volleyboll, grill och öl, var så jäkla roligt, kändes som att det var evigheter sen vi spelade volleyboll!
efter det drog alla hem och duschade sen var det röjafest hos oss, var som gamla tiders fester ett riktigt rejält party! alla dansade och hade skit kul!!:)
Festade hela natten lång!
Dagen efter bestod först av städning innan alla kom tillbka för att äta midsommartårta hos oss som en vän bjöd på, vi glömde den kvällen innan så fick bli på midsommardagen:) funkar ju också.
Senare drog vi alla till sportbaren för gott käk och massa snack, blev inte så sent dock för alla var så himla sega hehe :P
söndagen fick bestå av tv, film och serier, hann med lite midsommar mat hemma hos föräldrarna med. Så var en hel toppen helg!
 
Hoppas iaf ni alla får en bra dag! nu måste jag fortsätta med all planering, senare kaffe hos en vän!
 
Bjuder på lite bilder fr¨n alla dagarna:)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

zarahkay.blogg.se

Mode. Musik. Familj. Mitt Liv.

RSS 2.0