4 oktober.

Jaha man får väl välkomna hösten....har ju kunnat njuta väldigt länge av härligt soligt väder iaf, känns skönt, behövs inför vintern hehe
 
har inte gjort så ycket idag, jobbat hela dagen och kommit hem och bara tagit det lugnt. Mycket slö idag och saknar min sambo så där extra mycket, e kallt om nätterna nu också så hade behövt honom för att värma mig om nätterna, men men får vänta till på torsdag kväll. Vi hann inte umgås så mycket i helgen då jag jobbade fre, lör och sön och han "jobbade" hemma hos mina föräldrar med deras tvättstuga. Vi kunde iaf ha lite mysig taco fredag tillsammans:)
Vi är iaf lediga tillsammans nu på fredag, får se vad vi hittar på, måste ev. in till kalmar för att köpa ny tvättmaskin och tv, tvättmaskinen börjar sjunga på sista refrängen och tv.n pajjade i helgen, sa bara poff tydligen.
Lördagen sen drar ju jag, mina systrar och min mamma ner till Malmö för utprovning av bröllopsklänning, iiiiiiihhh!!! kommer bli så kul, har längtat hela denna helgen och nu börjar det bli lite pirrigt. Usch tänk om jag inte passar i något:( hehe jo men ngn klänning måste ju se bra ut haha ;)
blir iaf en trevlig liten tripp, bo på hotell, prova klänning, dricka gott och ut och äta middag tillsammans:))
 
Vi har också äntligen beställt våra inbjudningar, för ca 1 och en halv vecka sen så hoppas på att få se första utkastet av den snart:) hoppas på att få ut dem innan oktober är över:)
 
nu ska jag nog försöka få i mig lite kvällsmat, tills vi hörs nästa gång.....
 
when you miss HIM!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

zarahkay.blogg.se

Mode. Musik. Familj. Mitt Liv.

RSS 2.0