8 Setember

Så spännande, sitter och kikar runt på hotell för mig, mina tärnor och min mamma, mitt lilla mini bröllopsfölje :)
Är nämligen bara en månad kvar tills mitt första besök för att prova ut brudklänning! iiiihh så kul det ska bli!
Känns konstigt att det gått så fort, ska redan börja med kläder och annat hihi
Har ingen aning vad jag kommer att välja, har lixom aldrig haft någon klar bild på exakt vad jag vill ha för klänning men hoppas att man är klokare efter första besöket:)
Men har ju iof redan gjort mycket annat praktiskt, som bokat lokal, fotograf och senast i helgen så bokade vi florist. Vi är ute i väldigt god tid men är en resa vi verkligen vill göra rätt och inte komma ihåg som en stressig och krånglig period så känns rätt och skönt att ha fixat mycket redan.
Några inbudningar har vi ju inte kickat ut ännu men är i full gång med att fixa dem, har kontaktat ett bolag som hjälper oss att designa våra egna inbjudningskort, kommer att bli toppen.
Vi hade nämligen sett en bild på en inbjudan som vi verkligen ville ha, men gick typ inte att få tag i på ett enkelt sätt. Så vi löste det själva och har även ändrat den designen lite:) kommer bli super fint!
 
Hoppas ni alla har en fin september dag, själv ska jag nu slappna av med en kopp te efter lite träning.
 
Bilderna tagna från min bok "Allt om Bröllop" köpt på Bröllopsmässan "Bröllopsfeber" i Göteborg.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

zarahkay.blogg.se

Mode. Musik. Familj. Mitt Liv.

RSS 2.0