Försöker Välja.

Ja precis, försöker att välja. går runt här i lägenheten och försöker att bestämma mig för vilka skor jag ska välja inför bröllopet, försöker också gå in alla olika skor jag har köpt om nu det blir ett par av dem...har nog 4.a olika förslag hehe, ja men jag har tid på mig är ju ca 10 veckor kvar....Gah!....känns som det fortfarande är en evighet kvar, vill inte att all planering och roliga möten ska ta slut! har planerat det här bröllopet i ca 1,5 år, har varit så himla kul! snart är det mitt i sommaren, shit asså, kommer snart ha en möhippa antar jag och min älskling sin svensexa....vi har ingen aning om när eller hur men man vet ju att det kommer att bli, längtar verkligen men vill inte alls att det ska gå så fort, älskar spänning och längtan! kommer kännas tomt när allt är gjort, men visst efter detta kommer nästa fas, mycket mer planering kring andra saker. Fast lite vila och slapp blir det nog innan man tar tag i nästa steg:)
 
Vill så gärna njuta till max av sommaren nu och alla förväntningar, man har alltid stora förhoppningar innan sommaren om hur allt ska blir och vad man ska hitta på, har ju störst förväntningar på denna sommaren självklart! men allt kommer att bli perfekt! så, min älskling och jag bara njuter av resan och destinationen så allt är toppen! <3
Sprudlar av lycka!
 
Allt flyter på och går bra nu!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

zarahkay.blogg.se

Mode. Musik. Familj. Mitt Liv.

RSS 2.0