Tredje Juni

Men Gud! Det blev plötsligt så verkligt!
Iiih!! Har precis bokat in mitt första besök för att prova ut bröllopsklänning!!
Eftersom att jag vet hur kräsen jag är och jag vill verkligen hitta den perfekta klänningen så kändes det som att det är dags  att börja leta och prova! 
Har ingen aning om vad som passar mig.
Dock blir det inte förrän någon månad efter sommaren, men det e värt att vänta på:) 
Ska bli så kul att gå på utprovning tillsammans med mitt lilla följe:)
Spännande!!
Ur min fina bok "Allt Om Bröllop" som jag köpt på bröllopsmässan Bröllopsfeber i Göteborg:)


Olika snitt på klänningen


Nu ska jag försöka lugna ner mig och återgå till min lilla lunch:)
Ha en fin dag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

zarahkay.blogg.se

Mode. Musik. Familj. Mitt Liv.

RSS 2.0