Over A Year Ago.

Blev ett lite längre blogg uppehåll där, men ibland behöver man lite tid att fokusera på sig själv och sina nära och kära.
 
Så idag är det 17 maj och jag har tagit mig en lång sovmorgon, ätit en härlig lugn frukost, plockat och tvättat här hemma lite. Nu sitter jag och sippar nytt te ur min nya härliga te mugg samtidigt som jag sitter och kikar i en massa bröllopstidningar!! iiiihhh hihi :)
Är så himla kul att börja kolla runt på vad som finns och komma fram till vad man är intresserad av, finns så mycket underbart fint!!
 
Jag ska erkänna att när vi hade förlovat oss (i Dominikanska republiken 8/2-2014) var jag inte alls intresserad av att börja planera, kolla i bröllopstidningar eller ens prata om bröllop. Min syster började fråga så fort vi kom hem om hur vi skulle lägga upp allt och när vi skulle börja planera, medan jag nästan kände mig rädd att säga ordet "Bröllop" högt.
Missförstå mig inte nu, jag var överlycklig! det var en underbar känsla att bli friad till av den du älskar och på det sättet! herregud, man kan inte be om något mer romantiskt, jag blev verkligen överraskad! En av de bästa dagarna i mitt liv.
Men jag kände att vi ville njuta av att vara nyförlovade, det är ändå ett stort steg mot framtiden och jag vill verkigen inte springa fram och missa tiden där emellan.
Jag blev helt enkelt lite rädd att tiden gick alldeles för fort, jag menar nyss var vi 15 år gamla och nykära, plötsligt står vi här 10 år senare och är förlovade.
 
Nu har vi firat 12 år tillsammans, 2 år som förlovade och vi är väldigt otåliga över att snart kunna börja planera! Vi har ju självklart kikat runt en hel del och vi vet båda att vi inte vill stressa med något eller ta några förhastade beslut!
Vi har pratat en del men kände att vi inte behövde diskutera så länge för vi vill precis samma saker :)
Så nu, så fort jag får tid och när suget blir för starkt så plockar jag fram tidnigar, paddan och skrivblock för att bara fascineras av allt vi har att välja på!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

zarahkay.blogg.se

Mode. Musik. Familj. Mitt Liv.

RSS 2.0