8 november.

Hade en helt udnerbar helg! fredagen var lugn, liten dag i kalmar med syster och min älskling sen en mysig middag med pappa på kvällen då mamma jobbade. Tog det lugnt på fredagen då man ville var alert på lördagen då vi skulle in till kalmar för att prova fler brudklänningar och efter det skulle jag och älskling fira hans kusin som fyllde 30, dem bjöd alla på restaurang, himla trevligt!
 
Hade iaf den bästa provningen hittills i lördags, verkligen älskade detta besök hos Noelle Kalmar! Fick den tiden jag ville, fick all fokus jag ville, fick bubbel, choklad och frukt (för vi bokat lyxprovningen) slapp andra som stirrade på en och fick i lugn och ro prova 6 klänningar med hjälp av personal. Lämnade affären med ett jätte leende på läpparna! hittade dock ingen klänning jag ville köpa, då jag hela tiden jämför alla klänningar jag testar med en jag verkligen fastnat för men som jag endast sett på bild. En jag hade hoppats på fanns nere i Malmö på Proms and Weddings men den var slut såld som sagt, men gick ju fortfarande och beställa.
Visade iaf denna bild för personalen i butiken Noelle och dem kollade upp klänningen åt mig gällande pris och om dem kunde beställa den åt mig om jag verkligen ville ha den, även om dem inte säljer det märket där just nu. Gissa vad? dem kunde det! jag blev så himla glad, men kände ändå att jag måste funder lite på det. Har ju inte provat den klänningen och beställer jag den är det ju den jag ska ha isf. Känns iaf nu som att jag har bestämt mig.
Provade en jättefin klänning i lördags från Pronovias men kände ändå inte att det var helt rätt, tänker man hela tiden på en annan klänning så är det inte rätt.
Ska snart tillbaka för att testa lite tränklänningar åt mina underbara syskon, eftersom dem var så himla trevliga, duktiga och service inriktade å¨Noelle kände jag att jag gärna vill kunna beställa allt på samma ställe om det går. Får se om mina tärnor hittar något:)
 
Iiiih tänk om jag verkligen har hittat min klänning nu!! This is IT lixom hehe :P
 
 
Sönadagen spenderade jag och min älskling i sann slapp anda! åkte till Stufvenäs gästgiveri och njöt av en Sköna söndag med frukostbuffe och sen spa på det, var så himla härligt att bara njuta vi två! för att kunna ta tag i en ny vecka igen.
 
Ha en fin tisdag!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

zarahkay.blogg.se

Mode. Musik. Familj. Mitt Liv.

RSS 2.0