29 Juli.

Iiiiih idag är ingen vanlig dag för idag är min älsklings födelsedag hurra hurra hurra!:)
Grattis min underbara Sebastian på din 25 årsdag!:)
 
Känns lite dock eftersom älskling varit iväg i 2 hela veckor och jobbat i Gävle kom hem i torsdagskväll och vi har hunnit ha en helt undebar helg tillsammans men idag vid 06.30 åkte han iväg igen, men det blir bara till torsdag denna gången, som vanligt då altså:) Han skulle ha fått 1 vecka ledigt nu men det var mycket o göra så han behövdes.
Men som sagt har haft en riktigt härlig helg, har firat min älskling och hans tvillingbror
I fredags bjöd jag ut sebbe på en mysig dejt med en liten överraskning, bjöd honom på Restaurang Athena och efter det bio, "The Lone Ranger", en riktigt bra film asså! Hade inte så höga förväntningar då jag hade tänkt att vänta med att se den tills den kom på film, men äh vad gör man inte för sin älskling:), hoppades ju på det bästa då Johnny Depp e med i den ;) Men kan ju säga dette, Herregud vad bra den var!:) hehe :P positivt överraskad:)
Men till överraskningen, innan vi gick och åt så skulle jag ge honom en present, är ju så att hans klocka han fick av mig för 2-3 år sen är så fruktansvärt repig och spännet håller på att gå sönder, så tänkte att denna gången tar jag med honom till en klockaffär och han får själv välja ut den klockan han verkligen vill ha.
Blev en riktigt fin klocka och han är så nöjd!:) + att han fick en perfym av mig igår :)
Hade helt enkelt en härlig kväll tillsammans!:)
 
Lördagen var det mer överraskningar som väntade på honom, denna gång ifrån hans bror, en stor fest som han fixat, med massa god mat, dricka och härliga vänner, började med att vi alla möttes upp och skulle spela brännboll:) och senare hem och duscha för att fortsätta festa hemma hos hans bror:)
Efter allt detta blev söndagen väldigt lugn och vi låg både trötta och möra i soffan igår och såg massa filmer:) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Linda

ser roligt ut :D

Svar: Tack, det hade vi verkligen!:)
Sara Karlsson

2013-07-29 @ 15:26:25
URL: http://www.nattstad.se/Lindalinnros


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

zarahkay.blogg.se

Mode. Musik. Familj. Mitt Liv.

RSS 2.0