22 augusti

och vi har gått in i vår bröllopsvecka!! kan inte fatta att tiden har gått så fort, redan 22 augusti 2017 och om 4 dagar gifter vi oss! <3
 
I skrivandet stund har jag precis blivit väckt av min älskling och fått kaffe på sängen! åh vad jag älskar honom! vi har haft 1,5 veckas semester ihop nu och hunnit med en massa både lugn och ro plus verkligen allt det sista kring bröllopet, hämtar paceringskort, placeringstavla, välkomsttavla och menyerna i morgon, så vi slapp ha allt hemma så det bara står och dammar innan man packar ner det.
Känns som att vi har packat i en vecka nu haha, man kan ju inte lägga ner allt direkt.
Min klänning hänger nere hos mina föräldrar och jag har tänkt att hämta hem den idag tror jag, så vi kan packa ut allt i bilarna på torsdag. Iiiih längtar så till fredag när vi åker, syrran ska köra så att jag och sebbe kan skåla in vår bröllops helg med champagne här hemma, sen har jag lite överraskningar för min blivande man!<3 :)
Även min äldsta syster och sebbes barndomsvän kommer hit innan då de ska samåka med oss.
 
I förra veckan hade vi det så mysigt, långa sovmornar, varit på golfbanan på ranchen och slagit bollar, va så kul!! och haft mysig picknick i det soliga vädret! :) helt underbart! 
 
Ja har hunnit med en hel del sen jag skrev här sist, haft möhippa och svensexa, hämtat min klänning som sagt, den blev så fin!! <3 så himla nöjd!
haft min första semester, jobbat en månad igen innan man då gick på sin andra tre veckors semester!
 
Möhippan var ju helt perfekt, alla mina tjejer kom och plingade på och jag fick kläder (färgglada tights, gul tröja med "the bride" skrivet på, slöja och bride to be band!), frukost, drinkar, vatten, presenter och vi hade super trevligt! sen bar det av vidare i limousin in till kalmar för spa, syrran hade hyrt ett litet mysigt spa där endast vi va och fick skumpa, tilltugg och bara njöt!
efter det bar det av vidare till en annan aktivitet, nämligen poledancing! asså så jävla kul, men så jävla svårt! haha var helt mörbultade efteråt, träningsvärk och blåmärken, men vi lyckades ändå ganska bra! :)
Efter det fick jag en del uppdrag att göra, köpa sexleksaker, göra olika miner på olika ställen (då jag typ har en enda min jag annars gör på mina foton haha) hämta ut en bast kjol i en butik (till senare) och sen avslutade vi på olearys där jag fick gå in och blanda min egen drink! mitt i allt ihop hade vi även en lunch mitt på scenen på larmtorget haha :) efter detta åkte vi hem och jag hade ca 30 minuter på mig att bli klar, fick på mig bastkjolen, kokosnötter, blomhalsband och blommor i håret. Hade under dagen fått ledtrådar på vad vi skulle göra under kvällen, men det hade ju inte ja hängt med på haha, åkte sedan vidare ner till våra föräldrars hus där syrran hade förvandlat hela baksidan till en stor Luau Fest! med alla från möhippan och dem som skullevara med på svensexan! så jäkla härligt och underbart var det! massa palmer, kokosnötter, flamingos, tikibar och massa folk i blommiga kläder och bastkjolar hihi :))
grillen var varm men innan dess skulle tydligen jag få mig en lapdance, haha började med att två killkompiar dansade för mig och sen fick jag ögonbindel och så kom det någon och dansade i endast bastkjol med en ros i munnen haha självklart var det min blivande man Sebastian (då jag sagt att jag absolut inte vill ha ngn som strippar eller dansar för mig haha) var så kul. Sen var det dags för käk, massa god grillad mat och tilltugg, gott bål och efter det festade vi loss hela natten lång, även en massa leka inblandade! pilkastning på ballonger, pussa naveln på uppritade figurer som föreställde mig och sebbe med våra underkläder haha, limbo, frågesport och massa annat skoj! den som vann (vilket var jag!) och 2.an 3.an och 4.an fick priser, detta var sexleksakerna jag köpt tidigare under dagen haha!! :))
 
Vi hade bett vår maid of honor och best man att ev. ha möhippan och svensexan samtidigt och sedan avsluta kvällen tillsammans med en stor jädra fest, då varken jag eller min sambo gillar att gå ut på klubben särkillt mycket, så var perfekt att min möhippa avslutades så! :))
älsklings svensexa var förra helgen så dem gjorde något helt annat hehe :P men vi är riktigt glada och nöjda!! :)
 
Nu njuter vi bara av förväntan och spänning tiden innan bröllopet!! kommer att bli så underbart, vi har även bestämt oss för att stanna två nätter extra på ystad saltsjöbad för att kunna njuta och ta det lite lugnt efter alla gäster åkt hem sen, vi kände att vi förtjänade det! ska bara njuta av lugnet efter som nygifta!! :)
 
I helgen har vi haft det himla trevligt, varit på bubbelfredag på harrys i kalmar, lördag var det grill och skål med champagne med hela min familj för att fira sista helgen som förlovade och söndagen spenderades hos en vän som fixade mina naglar och satte i löshår inför bröllopet! <3 så mycket kärlek!
 
Bildbomb!
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

zarahkay.blogg.se

Mode. Musik. Familj. Mitt Liv.

RSS 2.0