8 augusti

Har varit ganska tufft första perioden av semestertiden på jobbet, men har varit skönt att kunna se fram emot sin egen semester, alla andra är ju nästan redan tillbaka nu.
Men har ändå hunnit vara lite ledig som över midsommar och andra trevliga helger man kunnat spendera ute i solen med vänner. Haft lite grillfester och varit på spa nere på Ystad Saltsjöbad med min älskling, var så himla underbart och vackert. Hann även med en vända i Karlskrona på vägen hem för middag och glass:)
Men gud vad härligt det är nu när man har semester, sitter hemma och bara tar det lugnt. Känns som att man varit igång sen semestern började. Gick på ledig helg fredag den 22 juli och semestern började måndag 25 juli. Haft fullt upp sen dess med en massa trevliga händelser. Skålade in semestern hos mina föräldrar med grill och champagne. Åkte på lördagen ut till mina svärföräldrar med min älskling, hans bror och flickvän för att grilla, sola och bara umgås. Hade så himla fint väder så vi njöt till fullo:)
I veckan sen var det bara dags att packa då vi på torsagen sen skulle börja vår resa till Polen för bröllop!
Innan vi åkte hann vi på onsdagen gå ut med några vänner här hemma för att hinna fira en nära vän som redan fyllt och och passa på att fira min sambo som sen fyllde år på fredagen 29.e juli.
Var ute och åt god mat och drack gott tillsammans, en mycket trevligt kväll!
sen packade vi bara det sista på torsdag dag och sen bar det av.
Ska berätta mer om vår resa till Polen och bröllopet snart, men har fortfarande en del att ta hand om här hemma innan vi åker iväg i helgen igen. Sebbe har åkt iväg för en veckas jobb så ska bli skönt att kunna komma iväg för en veckas semester till tillsammans, blir stuga i Danmark.
Så just nu bjuder jag på lite bilder från tidigare i sommar.
(Ber om ursäkt i förväg för en del bilder ifrån Snapchat)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

zarahkay.blogg.se

Mode. Musik. Familj. Mitt Liv.

RSS 2.0