Måndags Ledig!

Måndags ledig yeeeiii:)
Sitter här och pillar med min nya mobil hihi äntligen fått hem min iPhone 6S, min 5S började verkligen att strejka, så e så nöjd!
Kunde äntligen skaffa det skal som jag så länge velat ha!:)


Jobbat helg så känns väldigt skönt att vara ledig idag. Måndagar e dock alltid trista då sambon alltid åker iväg, men vi ses igen på torsdag och har tre dagar ledigt tillsammans över helgen!!:)
Kommer att spendera helgen i mammas o pappas hus, passar på att låna det när dem e iväg hehe hoppas på fint väder så vi kan grilla i massor, älskar grillat!

Även om mestadels av helgen gick åt till att jobba så hann jag och min älskade åka och kika på vigselringar. Vi vill vara ute i god tid då vi har lite speciella tankar kring ringarna, så vi måste hitta en bra guldsmed och se om det verkligen går att lösa alla våra önskemål. Det kändes väldigt bra efter att vi pratat ett tag med ägaren för en viss guldsmed, äntligen har vi fått svar på att det mesta vi vill ha går att lösa sen får vi prova oss fram till om det går att få med allt vi vill:) toppen!
Vi hann även vara med på dop i lördags då min sambos kusinbarn döptes, mycket fint och trevligt var det!

Just nu sitter jag och kikar runt på kläder hehe:) mer specifikt klänningar.... Vi ska nämligen på bröllop i sommar, igen!! Iiih e så kul:) Vi var på två bröllop sommaren 2015, helt underbart vackra och vi hade så himla kul! Det ena hölls i början av juni på Öland och det andra på Gotland i slutet av augusti, båda två med mycket vackra omgivningar!
Det vi ska på nu i sommar e från min sambos släkt och kommer att hållas i Polen. Ska bli himla kul att få uppleva ett polskt bröllop, har ingen aning om hur det kommer att vara men utifrån vad min svärmor berättar så verkar det inte bli så olikt ett bröllop här hemma.
Får väl beställa hem lite klänningar jag fastnat för och se vad som passar, kommer nämligen behöva två klänningar då det hålls en dagen efter fest med middag på söndagen! Hihi kommer bli så himla kul!

Nu måste jag få i mig lite kaffe

Ha en fin måndag!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

zarahkay.blogg.se

Mode. Musik. Familj. Mitt Liv.

RSS 2.0