24-25-26/12:)

Här kommer lite uppdatering ifrån de senaste dagarna:)
 
Julafton firades hemma hos mina föräldrar med hela familjen, jätte mysigt och massa god dricka och god mat, 
Mitt fina lilla syskonbarn Oliver var tomte och hans lillasyster Freja anade inget hehe, han var superduktig haha och så söt:)
Juldagen firade vi lite jul hemma hos min älsklings mamma och hennes sambo ute i skogen med deras familj, hade jätte trevligt och lika mycker god dricka och mat där:) vägen dit var lite väl hal bara, rena isgatan men det gick bra:)
Skulle ju ha gått ut sen på kvällen men var inte så många som hade lust med det sen pga vädret och en annan hade nog fått i sig lite för mkt mat och stark dricka som dem bjöd på haha så kändes rätt skönt att bara komma hem och umgås med lite vänner och sen lägga sig, ville ju inte stiga upp för sent den 26.e heller eftersom jag och älskling skulle fira vår dag då:)
så ja som sagt annandagen spenderades med bara älsklingen, så mysigt, friade att vi har haft 9 underbara år tillsammans.
Åkte in till växjö och shoppade loss på mellandags rean hehe, var lite roligt då jag faktiskt fick springa runt efter min älskling och byta storlekar, vänta utanför provrum och hjälpa han och bära massa kassar hehe :P riktigt roligt att han hittade massa saker, är inte så ofta han köper kläder men kände att han behövde lite nytt nu:)
Eftersom jag inte hittade något speciellt på rean så satsade jag sen på att köpa stövlarna från scorett som jag kollat på riktigt länge men tvekat lite med att köpa då dem ändå kostar en del, men älskling och jag kom överens om att jag faktiskt fick unna mig dem:) tihi
Vi tog också en liten paus i allt shoppande på Espresso house, han tog en vanlig kaffe och jag en vaniljlatte:) Gott:)
Efter det åkte vi hem och gjorde oss klara inför kvällen, hade bokat bord kl 18.30 på restaurang Athena i kalmar innan vi skulle på bio (Berättelsen om pi) vid 21.15:) Var ca 1 timme kvar då vi hämtat ut biljetterna så gick in på baren bredvid medan vi väntade.
Var faktiskt en ganska bra film:)
 
Har haft 3 jätte mysiga dagar och har fått så många underbara fina julklappar och tack så himla mycket för dem!:) men nu är det dags att ta tag i jobb ikväll, men sen blir det lite lediga dagar igen över nyår:) är ledig fre, lör, sön, mån och tis blir skönt det med och nyårsafton kommer bli riktigt nice!:)
 
Bjussar på lite bilder från dessa härliga dagar:)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

zarahkay.blogg.se

Mode. Musik. Familj. Mitt Liv.

RSS 2.0